Neloselta tulossa uusi tv-kanava

Julkaistu: , Päivitetty:

Nelonen Media aloittaa uuden valtakunnallisen mainosrahoitteisen tv-kanavan alkuvuonna 2009. Yhtiö viittaa kohderyhmäkanavien suosioon.
Tiedotteen mukaan uuden kanavan ohjelmisto täydentää Nelonen Median mainosrahoitteista televisiotarjontaa, Nelosta, Urheilukanavaa ja miestenkanava JIMiä.
 
- Meidän kasvumme perustuu monikanavastrategiaan, jossa Nelonen toimii vahvana lippulaivana. Kohdistetummilla kanavilla haemme pirstoutuneilta yleisömarkkinoilta kaupallisesti kiinnostavia katsojasegmenttejä, joita myymme mainostajille, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Juha-Pekka Louhelainen sanoo.

- Uskon, että kohderyhmäkanavat vahvistavat television kilpailukykyä merkittävästi taloudellisesti epävarmoina aikoina. JIM  on ollut erinomainen esimerkki menestyvästä kohderyhmäkanavasta.

Tiedotteen perusteella tulee mieleen, josko Nelosen puuhaama kanava olisi JIMin vastapainoksi suunnattu naisille. MTV:llä on jo maksullisena sekä miestenkanava MAX että naistenkanava AVA.

Nelonen on jättänyt kanavaa koskevan toimilupahakemuksen viestintäministeriöön.

Nelonen Media on osa Sanoma-konsernia siinä missä Digitodaykin.

Kommentit

    Näytä lisää