Aapelilainen kantaa Anna Abreauta

Apajan Aapeli-peliyhteisön käyttäjät voivat pian koristaa virtuaalisia vaatteitaan valikoitujen Sony BMG:n suosikkiartistien kuvilla ja brändeillä.

- Nyt puhutaan myös artistien tunnettuudesta määrätietoisen kohderyhmän ympärillä, Inka Mero katsoo.

13.11.2007 9:26 | Päivitetty 13.11.2007 9:30

Apaja kertoo sopineensa Sony BMG:n kanssa virtuaalivaatteiden myynnistä. Nykyistä vaatekaappia voi täydentää muun muassa Ari Koivusen, Anna Abreaun, Lordin ja Hanna Pakarisen tyyliin.

Jokaisella Aapelin käyttäjällä kun on vähintään yksi virtuaalihahmo, jota he voivat pukea ja vaatettaa kaupasta löytyvillä tuotteilla.

- Aapelissa käy kuukausittain yli puoli miljoonaa eri kävijää, potentiaali on siis valtava. Täytyy muistaa, että nyt ei puhuta pelkästään hahmon vaatteiden myynnistä ja niistä saatavista tuloista, vaan myös artistien tunnettuudesta määrätietoisen kohderyhmän ympärillä, huomauttaa toimitusjohtaja Inka Mero Apajalta.

Äskettäin Apaja kertoi saamastaan 1,75 miljoonan euron sijoituksesta sekä aikeistaan kasvaa avoimesti. Meron mukaan tämä tarkoittaa esimerkiksi mahdollista osallistumista Googlen OpenSocial-hankkeeseen.

Samassa yhteydessä Mero ilmoitti, että Apajan pelipalveluun tuodaan jossain vaiheessa myös musiikkia.

Apajan peliyhteisö on levinnyt useisiin maihin, ja ulkomailla käyttäjät tuntevat sen nimellä Playray.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?