Suomalainen digimedia kilpailee mallikkaasti Euroopassa

Julkaistu:

Suomalaiset digimediatuottajat ovat olleet kestomenestyjiä nyt jo kymmenettä kertaa järjestetyssä Europrix-multimediakilpailussa. Tänä vuonna 21 finalistin joukossa on kaksi suomalaista.


Europrix Top Talent Awardin voittajaehdokkaiksi nimettiin seitsemään kilpailusarjaan kolme
voittajaehdokasta kuhunkin.

Wesa Aapron Consumer Gadget (Kuluttajakapula) on kolmen kärjessä kategoriassa Mobile Contents (Mobiilisisällöt) ja Niko Hakkaraisen KayakPaddling.net (Melontaopas.fi) kategoriassa Interactive Computer Graphics
(Vuorovaikutteinen tietokonegrafiikka).

Voittajat julkistetaan Top Talent Festivaalin yhteydessä 24. marraskuuta Itävallan
Grazissa järjestettävässä gaalaillassa.

Kilpailuun osallistui 278 työtä 34 Euroopan maasta.

Europrixin suomalainen pääyhteistyökumppani on MindTrek-yhdistys.

Kommentit

    Näytä lisää