Kansainvälisille markkinoille peliyhteisöä viedään Playray-nimellä, ja aiemmin palvelu on jo avattu muun muassa Saksassa ja Espanjassa.
- Seuraavana maana on vuorossa Hollanti, jossa avaamme Playrayn yhteistyössä Hollannin suurimman verkkomediayhtiön, Ilse Median, kanssa. Hollanti on viides maa, jossa palveluamme kehitetään yhdessä paikallisen mediapartnerin kanssa, kertoo Apajan kansainvälistymisestä vastaava johtaja Asmo Halinen tiedotteessa.
Pääosa palvelun sisällöstä on ilmaista, mutta käyttäjät maksavat erilaisista lisäominaisuuksista, kuten pelitilastoista ja oman virtuaalisen pelaajahahmonsa koristelusta.
- Suomen palvelumme liikevaihdosta noin 90 prosenttia kertyy tällä hetkellä käyttäjämaksuista ja vain noin kymmenesosa mainosmyynnistä, hahmottaa Halinen.