Digitoday

Olvi keskeytti mainoskampanjansa Seiskassa

Julkaistu:

7 päivää -lehteä vastaan aloitettu nettiboikotti on pelästyttänyt lehden mainostajia. Travellink-matkatoimisto veti mainoksensa pois lehden nettisivuilta ja nyt Olvi kertoo keskeyttävänsä kesän mainoskampanjan itse lehdessä.
Juomavalmistaja Olvi on peruuttanut kielteisen julkisuuden takia kesän mainoskampanjansa 7 päivää -lehdessä.

- Nyky-yhteiskunnassa pitää kuunnella yleisön mielipidettä. Jos se on noin vahva, niin siihen pitää reagoida, Olvin markkinointijohtaja Olli Heikkilä kertoi Taloussanomille perjantaina.

Heikkilä ei kerro kuinka suuresta rahasummasta on kysymys. Olville oli tullut aiheesta yhteydenottoja oli perjantaina aamuun mennessä nelisenkymmentä sähköpostitse.

- Tuskin mainostamme lehdessä ainakaan enää tänä vuonna, Heikkilä sanoo.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Olvi kertoo asiasta myös vastauksissaan sähköpostia lähettäneille nettikampanjoijille.

- Myötätunnosta Lordi-faneja kohtaan Olvi Oyj kuitenkin keskeyttää meneillään olevan kampanjan 7 Päivää -lehdessä. Hyvää kesää Sinulle! yhtiön vastausviestissä kerrotaan.

Nettimatkatoimisto Travellink päätti vetää kaiken mainontansa pois Seiska.fi-sivuilta perjantaina.

- Mainokset poistetaan toistaiseksi, koska olemme saaneet suoraan sen verran paljon yhteydenottoja. Osa on asiallisia ja osa taas erittäin epäasiallisia, Travellinkin maajohtaja Daniela Katro kertoi digitodaylle perjantaina.


Kommentit

    Näytä lisää