Digitoday

Medianorthin uusi tytär uppoutuu kanta-asiakkuusohjelmiin

Julkaistu:

Nöjesguiden-lehteä Pohjoismaissa julkaiseva Medianorth Group Oy on perustanut LoyaltyNorth Oy nimisen tytäryhtiön, joka keskittyy kanta-asiakasohjelmien tuottamiseen Pohjoismaissa ja Baltiassa. LoyaltyNorth on jo tuottanut Sonera Profit-etuohjelman Soneran Etusopimus-asiakkaille.
Lisäksi LoyaltyNorth tuottaa kanta-asiakaspalveluja muiden muassa Altialle. Liiketoimintansa parhaillaan käynnistävä LoyaltyNorthin omat tuotteet ovat ProfitCard ja Profitsport.

Uuden yrityksen liiketoimintojen käynnistämisestä vastaa pitkään Medianorth-konsernin konsulttina työskennellyt Kim Weckström. LoyaltyNorthin myyntijohtajaksi on nimetty Tomi Pentti, tuotepäälliköksi Paula Pietilä ja asiakaspalveluvastaavaksi Nora Peltonen.

- Lojaliteettibisneksessä on Suomessa paljon kehittämisen varaa. Innostuin lojaliteetti- ja kanta-asiakkuusasioista toden teolla viiden Britanniassa viettämäni vuoden aikana, sanoo Weckström.

Weckström muistuttaa, että suomalaiset yritykset käyttävät kanta-asiakkuusmarkkinointiin jo yhtä paljon rahaa kuin mediamainontaan eli noin miljardi euroa vuodessa.

LoyaltyNorth tuottaa avaimet käteen -periaatteella laajoja, yritysten kanta-asiakkaille suunnattuja etuohjelmia esimerkiksi matkailun, liikuntapalvelujen ja tapahtumien parissa. Etuohjelmat räälöidään yrityskohtaisesti.

Kommentit

    Näytä lisää