Mainoshaku toiseen yhtiöön - Digitoday - Ilta-Sanomat

AOL vaihtaa Overturen Googleen Euroopassa

(Washington) Internet-jätti America Onlinen Euroopan asiakkaat saavat Googlen mainoshakutulokset sivuilleen. Yhteistyö loppuu Yahoon Overture-palvelun kanssa.

20.10.2004 7:53

Google on aikaisemmin tuonut hakutuloksia AOL Search-tuotteisiin Euroopassa. Nyt Googlen AdWords-ilmoituspalvelu tulee mukaan kaikkiin AOL:n Euroopan-sivujen hakuihin.

Yhtiöt eivät julkistaneet sopimuksen yksityiskohtia. AOL:llä on 6,3 miljoonaa asiakasta Saksassa, Ranskassa ja Britanniassa.

AOL on tehnyt vastaava yhteistyötä Yahoon Overture-hakupalvelun kanssa. AOL ei suoraan ilmaissut kumppanin vaihdon syytä.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?