Myös sähköisen kaupan palvelukonseptissa - Digitoday - Ilta-Sanomat

Axel Digital edistämään vuorovaikutteisuutta tv-mainonnassa

Axel Digital Oy julkisti maanantaina palvelukonseptin, jonka avulla mainostaja voi hyödyntää vuorovaikutteisen television mahdollisuuksia tv-mainonnassa ja sähköisessä kuluttajakaupassa.

18.11.2002 11:42

Yrityksen mukaan iAd-konsepti käsittää kolme keskeisintä tapaa hyödyntää digi-tv:n etuja markkinointiviestinnässä. Ne ovat interaktiivinen spotti, superteksti-tv:ssä toteutuva mainonta sekä ohjelmasponsorointi. Lisäksi konsepti tarjoaa erilaiset maksu- ja asiointiratkaisut.

Konsepti on suunnattu mainostajille, mainostoimistoille sekä tv-mainonnan tuotantoyhtiöille.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?