Digitoday

Verkkomainonnassa virkistymisen merkkejä

Julkaistu:

Tammikuussa pohjakosketuksen kokenut online-mainosten määrä on pitkän notkon päätteeksi kääntynyt kasvun tielle, Nielsen//Netratings raportoi Yhdysvalloissa.
Verkkomainonta on saamassa uutta puhtia Yhdysvalloissa, kertoo Nielsen//Netratingsin tuore mittaus. Online-mainosten määrä kasvoi tammikuusta huhtikuuhun kestäneellä tutkimusjaksolla kolmanneksen, yhtiön AdRelevance -yksikkö raportoi.

Online-mainonnan piristymistä on odotettu viime vuoden alkukeväästä saakka. Pohjalukemiin yksittäisten mainosten määrä notkahti tämän vuoden tammikuussa, Nielsen//Netratingsin raportti kertoo.

Mainosmäärän kasvussa vetureina toimivat muun muassa Columbia House ja Nestle USA, mutta myös julkishallinto lisäsi näkyvyyttään. Tietotekniikkayhtiöistä kärjen tuntumaan nousivat Microsoft viidennellä ja Oracle kuudennella sijallaan.

Kommentit

    Näytä lisää