Digitoday

Kone avasi uuden verkkopalvelunsa

Julkaistu:

Kansainvälinen hissi- ja liukuporrasyhtiö Kone Oyj on avannut uuden maailmanlaajuisen verkkopalvelun. Uuden palvelun avulla lisätään yhtiön toiminnan tehokkuutta ja yhtenäisyyttä, kerrotaan yrityksestä.
Kone Oyj ja IconMedialab kertoivat maanantaina Koneen uuden verkkopalvelun avaamisesta.

Kone on määritellyt verkon ja verkko-palvelujen roolin vahvistamisen yhdeksi toimintansa avainalueista. Uuden verkkopalvelun ja siihen kuuluvien sovellusten toteuttajaksi Kone valitsi IconMedialabin. Kone-konsernin uudet Internet-sivustot avattiin tammikuussa 2002 samanaikaisesti yhdeksän eri yksikön maakohtaisten sivustojen kanssa.

Yhtiön tavoitteena on tulevaisuudessa avata kaikille eri puolilla maailmaa sijaitseville yksiköilleen oma maakohtainen verkkopalvelu.

Noin 800 palvelupisteen välityksellä yli 40 maassa toimivan Koneen keskeisenä tavoitteena oli kehittää tehokas verkkoviestinnän väline
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy
konsernin maailmanlaajuiseen viestintään. Lisäksi haluttiin yhtenäistää eri yksiköiden paikallisten verkkopalvelujen sisältöä, viestiä yhtenäinen brandi-imago ja luoda perusta tulevaisuudessa verkon kautta tarjottaville palveluille.

IconMedialabin toimittama ratkaisu on globaalisti käytettävä Internetin julkaisu- ja sisällönhallinta-järjestelmä. Se mahdollistaa sekä konsernin maailmanlaajuisesti levitettävän aineiston että maakohtaisen, paikallisilla kielillä valmistettavan sisällön hallinnan ja julkaisun keskitetysti yhden järjestelmän kautta. Sisällönhallintajärjestelmän avulla Kone voi lisäksi rakentaa uusia palvelukokonaisuuksia täysin itsenäisesti.

Uuden palvelualustan avulla on rakennettu sisäisesti jo yhdeksän maakohtaista verkkopalvelua.

Kommentit

    Näytä lisää