Ekstranet-palvelu - Digitoday - Ilta-Sanomat

Novolta apua palautehallintaan

Novo on tuottanut ensimmäisenä Suomessa ekstranet-palvelun, jonka avulla yritykset ja erilaiset organisaatiot voivat keskitetysti tallentaa ja seurata kampanjoidensa palautetta sekä erilaisten kyselyiden tuloksia.

3.10.2001 12:56

Www.vastaus.com on keskitetty palautteenhallintapalvelu, johon kootaan kaikki eri kanavien kautta tullut palaute. Yritykset voivat tehdä kyselynsä haluamallaan tavalla, postitse, puhelimella, faksilla, sähköpostilla tai matkapuhelimella. Vastaajien antama palaute kootaan yhteen tietokantaan.

Novo huolehtii palautteen vastaanottamisesta ja hallinnoinnista kaikista edellä mainituista kanavista.

Aiemmin eri kanavien kautta tullut palaute on koottu eri tietokantoihin, jolloin tiedon hyödyntäminen ja vertailu on ollut vaikeaa.

Novon kehittämällä keskitetyllä palautteenhallintapalvelulla asiakkaat saavat monikanavaviestintäänsä kustannustehokkuutta, koska palaute on helposti hyödynnettävissä. Ajallista säästöä asiakkaat saavat kun heidän ei tarvitse enää olla yhteydessä moniin eri alihankkijoihin, todetaan yrityksestä.

Kampanjoiden kokonaishallittavuus paranee, kun Internet-yhteydellä voidaan reaaliajassa seurata kaikkien kanavien palautteen kehittymistä sekä reagoida siihen nopeasti. Kyselyissä voidaan käyttää apuna Tilastokeskuksen virallisia luokituksia (esimerkiksi. ikä, sukupuoli, kieli, liikevaihto, toimialat). Näin tietokantaan kerätty tieto on yhteismitallista monien Euroopan unionin alueella tehtävien tutkimusten kanssa.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?