Yhteistyötä - Digitoday - Ilta-Sanomat

Modultek sopi AtBusinessin kanssa

Modultek on solminut yhteistyösopimuksen AtBusiness Communicationsin kanssa, jonka mukaisesti Modultekista tulee virallinen jälleenmyyjä asiakkuudenhallinta W³CRM-tuotteelle.

10.4.2001 12:20

Lisäksi AtBusiness Communicationsista tulee jälleenmyyjä Modultekin tuotetietojen hallintatyökaluksi kehitetylle Aton-tuotteelle.

Asiakaskohtaisesti suunniteltujen tuotteiden tuotetietojen liittäminen yrityksen asiakashallintaratkaisuun on saanut Modultekin mukaan aivan uuden merkityksen lisääntyneen kilpailun johdosta.

Solmittu yhteistyösopimus tuo asiakasyrityksille mahdollisuuden hallita tietoutta asiakkaillaan käytössä olevista tuotteista ja jakaa tätä tietoa läpi organisaation. AtBusiness Communications ja Modultek ovat sopineet vahvistavansa yhteistyötään tuotemyynnin lisäksi projektitoiminnassa, koulutuksessa ja ylläpidon kehittämisessä.

Yritykset investoivat lähivuosina merkittäviä summia crm-ratkaisuihin parantaakseen strategisen asiakastiedon keruuta ja hyödyntämistä segmentoinnissa, tuotekehityksessä ja markkinoinnissa sekä rakentaakseen tehokkaita ja helppokäyttöisiä työkaluja myynnin ja asiakaspalvelun prosessien käyttöön.

-Yhteistyösopimus merkitsee käytännössä, että AtBusiness ja Modultek pystyvät toimittamaan asiakasratkaisuja entistä kattavampana kokonaisuutena asiakkaillensa avaimet käteen periaatteella. Välittömiä synergiaetuja on yhteismarkkinointi sekä kotimaassa että kansainvälisillä markkinoilla, kertoo Modultek Oy:n toimitusjohtaja Jukka Salovaara.

AtBusinessin asiakkuudenhallintatuote W³CRM on selain- ja xml-pohjainen tuote. Lisäksi AtBusinessin crm-projekteihin liittyy ohjelmistotuotteen ohella tuotteistetut konsultointi- ja systeemi-integraattoripalvelut, jotka mahdollistavat suunnittelu-, toteutus- ja käyttöönottoprosessin asiakaslähtöisyyden sekä projektin nopean ja tehokaan läpiviennin.

-Tämän yhteistyön kautta pystymme lisäämään W³CRM operatiiviseen asiakkuudenhallinnan sovellukseemme moduulin, jonka avulla yritysasiakkaamme sales ja after sales toiminnoissa pystytään tehokkaasti jäljittämään heidän asiakkaansa ostaman tuotteen tai palvelun konfiguraatiotietoa ja tekemään sen pohjalta myös ennakoivia markkinointi-, myynti ja tukitoimenpiteitä, toteaa Atbusiness Communications Oy:n toimitusjohtaja Petri Salonen.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?