Suomen suurimmalta taksifirmalta uusi koronapalvelu – tuo 20 eurolla kauppakassin suoraan kotiovelle

Uusi lähikauppapalvelu tuo kauppaostokset taksilla kotiin toimitettuina.

Taksin käyttö on vähentynyt Suomen sulkeutumisen myötä rajusti. Alan tuorein innovaatio on kiinteähintainen kaupassakäyntipalvelu.

24.3.2020 11:08

Taksi Helsingin tänään lanseeraamassa uudessa lähikauppapalvelussa kuljettaja hoitaa asiakkaan kauppaostokset annetun listan mukaisesti ja toimittaa ne hänelle suoraan kotiovelle.

Asiakas voi myös esittää toiveen lähikaupasta, jossa haluaa ostokset hoidettavan. Isot automarketit eivät siis ole mukana palvelussa, minkä lisäksi ostosten määrän on oltava ”kohtuullinen”, eli käytännössä loppulaskun on jäätävä alle sadan euron.

Jos kaupassa ei ole toivottuja tuotteita, kuljettaja soittaa asiakkaalle mahdollisista lisäohjeista. Palvelussa kuljettaja maksaa kauppaan ostokset ja ajaa ne asiakkaan osoitteeseen.

Kaupassa käymisestä Taksi Helsingin auto veloittaa kiinteän hinnan eli 20 euroa.

Asiakkaalta peritään lisäksi mahdollinen pysäköintimaksu sekä luonnollisesti myös ostosten hinta. Maksaa voi käteisellä, maksukortilla tai MobilePaylla.

– Palvelulla haluamme helpottaa etenkin niiden ihmisten arkea, joiden tulee nyt pysytellä kotioloissa ja välttää kontaktia muiden ihmisten kanssa. Seniorit, lapsiperheet ja karanteenissa olevat tarvitsevat uusia palveluita arjen perusasioiden pyörittämiseksi. Tämä on meidän tapamme tukea heitä tässä uudenlaisessa tilanteessa, kertoo myyntipäällikkö Juhani Pitsinki Taksi Helsingistä.

Palvelun voi tilata nettisivuilta löytyvällä tilauslomakkeella tai soittamalla. Tilauksen yhteydessä annetaan yhteystiedot, ostoslista sekä mahdollinen toivottu lähikauppa.

Taksi Helsinki Oy on pääkaupunkiseudun ja Suomen suurin taksitoimija yhteensä 1340 taksilla.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?