Volkswagen paljasti uuden logonsa – parempi kuin vanha? - Autot - Ilta-Sanomat

Volkswagen paljasti uuden logonsa – parempi kuin vanha?

Volkswagenin henkilöautolinjan toimitusjohtaja Ralf Brandstaetter jamyynti- ja markkinointijohtaja Jürgen Stackmann esittelivät Volkswagenin uutta logoa myöhään maanantaina illalla Frankfurt Am Mainissa. V- ja W-kirjaimet ovat logossa aiempaa ohkaisemmat.

Julkaistu: 10.9.2019 11:15

Volkswagen on uusinut klassisen logonsa.

Autonvalmistaja sanoo uuden logon edustavan kaksiulotteista designia. Tällä tavoin se toimii aikaisempaa logoa paremmin digitaalisilla alustoilla.

Perinteinen kirjainyhdistelmä VW on edelleen logon ydin, mutta kirjain W ei enää kosketa kirjaimia kiertävän pyörylän alaosaa.

Volkswagen kertoi Frankfurtissa myöhään eilen illalla, että yhtiö aikoo hyödyntää joustavasti eri värejä logossaan.

Volkswagen arvioi Autocar-sivuston mukaan, että noin 70 000 logoa yli 10 000 jälleenmyyntipisteessä vaihdetaan 154 eri maassa.

Vanha logo kuvattuna 2015.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?