Volkswagen paljasti uuden logonsa – parempi kuin vanha?

Julkaistu:

LOGO
Volkswagen on uusinut klassisen logonsa.
Autonvalmistaja sanoo uuden logon edustavan kaksiulotteista designia. Tällä tavoin se toimii aikaisempaa logoa paremmin digitaalisilla alustoilla.

Perinteinen kirjainyhdistelmä VW on edelleen logon ydin, mutta kirjain W ei enää kosketa kirjaimia kiertävän pyörylän alaosaa.

Volkswagen kertoi Frankfurtissa myöhään eilen illalla, että yhtiö aikoo hyödyntää joustavasti eri värejä logossaan.

Volkswagen arvioi Autocar-sivuston mukaan, että noin 70 000 logoa yli 10 000 jälleenmyyntipisteessä vaihdetaan 154 eri maassa.

Ota kantaa

Onko uusi logo parempi kuin aiempi?

On 39% Ei 61%
Ääniä yhteensä 15202

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt