TM:n käyttötestiauton huoltohommat menivät pahasti pieleen – kun sähköauto saatiin pajalle, tippuivat ”Laakkosella työkalut kädestä”

Julkaistu:

Merkkihuolto
Merkkiliikkeen käytön syyt ovat menettämässä merkityksensä, kertoo Tekniikan Maailma tuoreimmasta ja samalla valitettavan surkeasta huoltokokemuksestaan.
Ensin Nissan-huoltoon ei saanut yhteyttä. Ja sitten kun lopulta saatiin ja huoltoon päästiin, niin sen paremmin huonosti kuuluneelle radiolle, jarrupoljinongelmalle kuin pyöränkulmillekaan ei saatu tehtyä mitään.
Näin summaa nyt tuoreen täyssähköisen Nissan Leaf -käyttötestiautonsa huoltokokemuksia Tekniikan Maailma, joka kirjoittaa esimerkiksi pyöränkulmahuollon jääneen tekemättä siksi, ettei merkkiliikkeen mittalaite yksinkertaisesti tunnistanut jo viime vuonna markkinoille tullutta uuden sukupolven Leafia.


– Voisin veikata, että pienemmässä liikkeessä ohjearvot olisi selvitetty tästä huolimatta. Siellä asiakaskontaktissa on yleensä itse mekaanikko, eikä hän halua näyttää, ettei saa tehtyä perushuoltotoimenpidettä. Laakkosella tippuivat työkalut tässä kohtaa kädestä, autotoimittaja Ragnar Mehisto summaa kokemuksiaan jutussa.
Kaikkiaan TM:n kokemus oli niin luokattoman huono, että lehti päätyy kysymään jutussaan, miksi kuluttaja edes haluaisi käydä merkkiliikkeessä huollattamassa autoaan? Varsinkin, kun asialla ei ole tätä nykyä vaikutusta takuunkaan säilymiseen.

Tekniikan Maailman käyttötesti-Leaf huollatettiin Laakkosella.

Korjattu 6.5. klo 22.37: Auto huollatettiin Laakkosella, ei Autokeskuksessa.

Ota kantaa

Onko sinulla huonoja merkkihuoltokokemuksia?

On 72% Ei ole 20% Vaikea sanoa 7%
Ääniä yhteensä 25360

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt