Autot

Toyota lanseerasi suosikkimallistaan ”nuorisopäivityksen”

Julkaistu:

UUTTA
Japanilainen autonvalmistaja Toyota on muokannut supersuosittua Corolla-malliaan miellyttämään aiempaa enemmän nuorta ostajakuntaa.
Corolla on yksi maailman myydyimmistä automalleista. Tiistaina se esiteltiin Tokiossa aiempaa sporttisempana. Toyotan pääkonttorissa toivotaan tuoreiden ääriviivojen ja interaktiivisten toimintojen kiinnostavan nuoria kuluttajia.

Samalla kun Corolla nauttii Pohjois-Amerikassa valtaisaa suosiota ensiostajien ja yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa, automalli tunnetaan Japanissa vanhimman autoa ajavan ikäryhmän ajoneuvona. Tuon mielikuvan Toyota haluaa murtaa.

– Olemme kiitollisia siitä, että vanhimmat asiakkaamme ovat pysyneet uskollisina Corollalle, Yoshiki Konishi, Corolla Sportin pääsuunnittelija sanoi.

– Mutta haluamme Corollan saavan enemmän vastakaikua nuoren kuluttajakunnan keskuudessa... haluamme asiakkaiksi 20–30-vuotiaita, Konishi sanoi.


Terästääkseen ikonisen mallinsa imagoa Toyota aloitti Corollan esittelyn viistoperäisellä versiolla pikemmin kuin perinteisellä sedanilla.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Japanin markkinoille Corolla Sport tulee merkin omalla tietoliikennemoduulilla, joka kerää liikennetietoa pilveen, josta välitetään ajantasaista navigointitietoa ja teknistä tukea.

Vuonna 1966 tapahtuneen lanseerauksen jälkeen Corollaa on myyty 46 miljoonaa kappaletta yli 150 eri maassa.

Ota kantaa

Onko uusi Corolla pappamobiili vai teinirassi?

Pappamobiili 42% Teinirassi 58%
Ääniä yhteensä 4064

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt