Autot

Ranskalaisautojen maahantuoja ei ujostele: Markkinaosuudet ihan uusiksi!

Julkaistu:

Maahantuonti
Ranskalaiset automerkit Peugeot ja Citroën ovat lähdössä tosissaan muuttamaan markkina-asemiaan.
Autojen maahantuoja Auto-Bon on ilmoittanut kasvattavansa huimasti markkinaosuuttaan. Henkilöautoissa sen tavoite on kohota 2,9 prosentista 8,5 prosenttiin.

Autojen menekkiä vauhdittaakseen Peugeot ja Citroën tulevat myyntiin Autoverkkokauppaan. Sen lisäksi Helsingissä Herttoniemeen avataan lokakuun aikana Peugeot’n ja Citroënin myymälä.

– Uusi konseptimyymälä on meille ainutlaatuinen mahdollisuus. Samalla uskon verkkokaupan olevan merkittävästi läsnä autoalan tulevaisuudessa, Auto-Bon Oy:n toimitusjohtaja Markus Vuolle sanoo.

Auto-Bon intoilee uudesta myymälästään kuvailemalla sitä eksklusiiviseksi. Myymälästä palvellaan molempien merkkien henkilöauto- ja tavara-autoasiakkaita, tavara-autojen saadessa myymälään myös oman tilansa. Saman katon alta löytyvät myös merkkihuolto- sekä varaosapalvelut.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Netissä toimivaan verkkokauppaan Citroën ja Peugeot tulevat loppuvuoden aikana.

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt