Über-halpa ateria suututti taksikuskit – mainoskampanja uusiksi - Autot - Ilta-Sanomat

Über-halpa ateria suututti taksikuskit – mainoskampanja uusiksi

Pikaruokaketjun kampanjasta poistettiin sana über.

Julkaistu: 29.9.2015 12:12

Osa pääkaupunkiseudun taksikuskeista hermostui pikaruokaketjun mainontaan. Syynä viittaus Uberiin, Autotie uutisoi.

Pikaruokaketju Snackyn radiomainoskampanjasta poistui viittaus kyytipalvelu Uberiin kesken kampanjan. Mainoksessa Taksi-ateriaa markkinoitiin überhalpana, mikä oli liikaa monelle taksinkuljettajalle.

Snackyn myynti- ja markkinointipäällikkö Eva Schildt kertoo, että viittaus Uberiin suututti monet taksikuskit.

Hänen mukaansa moni kuljettaja ilmoitti, ettei halua asioida ravintolassa, mikäli tuotetta mainostetaan Uber-viittauksella.

Autotien uutisen mukaan Schildt sanoo, että palaute on tullut nimenomaan yksittäisiltä kuljettaja-asiakkailta, ja hän pahoittelee asiakkaille tullutta mielipahaa.

– Arvostamme kaikkia asiakkaitamme, eikä tarkoitus ollut tietenkään loukata ketään, Schildt tähdentää.

Autotie.fi on täyden palvelun autoportaali. Autotie on Ilta-Sanomien lailla osa Sanoma Media Finlandia.