Pikaruokaketju Snackyn radiomainoskampanjasta poistui viittaus kyytipalvelu Uberiin kesken kampanjan. Mainoksessa Taksi-ateriaa markkinoitiin überhalpana, mikä oli liikaa monelle taksinkuljettajalle.
Snackyn myynti- ja markkinointipäällikkö Eva Schildt kertoo, että viittaus Uberiin suututti monet taksikuskit.
Hänen mukaansa moni kuljettaja ilmoitti, ettei halua asioida ravintolassa, mikäli tuotetta mainostetaan Uber-viittauksella.
Autotien uutisen mukaan Schildt sanoo, että palaute on tullut nimenomaan yksittäisiltä kuljettaja-asiakkailta, ja hän pahoittelee asiakkaille tullutta mielipahaa.
– Arvostamme kaikkia asiakkaitamme, eikä tarkoitus ollut tietenkään loukata ketään, Schildt tähdentää.
Autotie.fi on täyden palvelun autoportaali. Autotie on Ilta-Sanomien lailla osa Sanoma Media Finlandia.