Yksi Mersuista oli varustettu vakiojousituksella. Toisessa oli ilmajousitus ja kolmannessa urheilullinen jousitus. Sitten vain autot erilaisiin testeihin.
Jousituksia testattiin kaikkiaan kuudessa eri kategoriassa. Kategoriat olivat jousto lyhyissä kuopissa, jousto pitkissä kuopissa, jousto kuormattuna 430 kilon painoilla, ajomukavuus hitaassa ajossa, ajo-ominaisuudet yleensä, sekä kontakti tien pintaan.
Kun kaikkien testikategorioiden pisteet laskettiin yhteen, ilmajousitus vei voiton, se sai neljä ja puoli tähteä. Vakiojousitukselle Auto Bild antoi neljä tähteä ja urheilualustalle 3½.
Vaikka ilmajousitus napsi tähtiä jopa viisi joistain kategorioista, vakioalusta oli tasainen kaikilla osa-alueilla. Urheilualusta puolestaan hävisi niissä kategorioissa, joissa tarvittiin joustoa. Kontaktiltaan tien pintaa urheilualusta oli paras ja ilmajousitus huonoin.
Lehden yhteenvedossa todetaankin, että jos ajaa maantiellä tai vetää painavaa kärryä, valinta on ilmajousitus. Kaikki eivät tosin pidä sen leijuvasta ajotunteesta, joka tulee nimenomaan heikosta tunnosta tien pintaan. Auto Bildin toimitus totesi, että vakiojousitus riittääkin vallan hyvin eikä jousituksesta tarvitse välttämättä maksaa tämän kokoisessa autossa lisähintaa.