MAINOS


MAINOS - Kaikki tämän osion artikkelit ovat Santander Consumer Finance Oy:n mainosaineistoa
MAINOS

Huolettomia kilometrejä myös käytetyllä autolla

Julkaistu:

All in One -sopimus on turvallinen ja ennakoiva tapa hankkia käytetty auto. Kuukausierään voi sisällyttää määräaikaishuollot ja korjaukset sekä vakuutuksen.
Käytetyn auton hankinta on usein erinomainen kauppa, mutta moni asia saattaa huolettaa. Mitä määräaikaishuolloissa löytyy? Paljonko korjaukset maksavat? Entä jos tulee jokin kolhu?

Vaihtoautonkin voi ostaa All in One -ratkaisulla eli osamaksusopimukseen voi liittää huolenpitosopimuksen antamaan turvaa. Tämä on tuttua uusien autojen kaupasta, jossa kuukausieriin on mahdollista liittää myös huolto- ja korjauskulujen kattaminen.

”Huolenpitosopimus helpottaa ennakoimaan kustannuksia”, toteaa Santanderin markkinointipäällikkö Eemil Rantalainen.

Kun huollot ja korjaukset sisältyvät kuukausierään, auto tulee pidettyä kunnossa ja jos rikkoontumisia kuitenkin sattuu, korjauskulut eivät tuota ikäviä yllätyksiä.

Ennakoitavaa autoilua

Santanderin All in One Huolenpitosopimus on 24 kuukauden mittainen sopimus käytetyille autoille. Se voidaan liittää osaksi pitempääkin osamaksusopimusta, jolloin se kattaa kiinteällä kuukausimaksulla auton rikkoontumisesta aiheutuvat korjauskulut sekä huolto-ohjelman mukaiset määräaikaishuollot ensimmäisen 24 kk ajan valitun palvelutason ehtojen mukaisesti.

Huolenpitosopimuksen voi valita kolmesta eri tasosta, itselle sopivaan kuukausihintaan. Ensimmäiseen tasoon kuuluvat auton rikkoontumisesta aiheutuvat korjaukset, mutta ei huoltokuluja. Toiseen ja kolmanteen tasoon sisältyy lisäksi huolto- sekä ylläpitokuluja sopimuksen mukaisesti.

Sopivan vaihtoauton voi etsiä Santanderin yhteistyökumppaneiden valikoimista osoitteesta www.allinone.fi ja luottopäätös on myös helppo hakea netissä. Sieltä löytyvät myös laskurit kuukausierän laskemiseksi sekä tarkemmat ehdot. All in One -palvelun voi saada enintään kuusi vuotta vanhaan ja 150 000 kilometriä ajettuun autoon.

Korjauskuluja aliarvioidaan

Tutkimusten mukaan suomalaiset arvioivat useat korjauskulut jopa yli puolet halvemmiksi kuin mitä ne oikeasti ovat. Autossa on myös paljon kuluvia osia, joita pitää aika ajoin vaihtaa.

Samalla kun autoihin on tullut yhä enemmän erilaisia teknisiä ominaisuuksia, auton huoltaminen itse on vähentynyt. ”Suomessakin auto nähdään yhä enemmän käyttövälineenä, jonka pitää olla luotettavasti kunnossa”, Eemil Rantalainen toteaa.

Autoilusta on helpompaa nauttia, kun yllättävät korjaustarpeet ja kulut eivät aiheuta huolta. Huolenpitosopimus tuo vapautta. Vaikka autoon tulisikin vikoja tai huollon yhteydessä löytyisi oletettua enemmän korjattavaa, niiden teettämistä ei tarvitse kulujen vuoksi empiä.

Lue lisää Huolenpitosopimuksesta täältä

Tämä artikkeli on Santanderin tuottamaa sisältöä.
MAINOS

MAINOS