MySpace kasvattaa kohdennettua mainontaa

Verkon oleskelumesta MySpace laajentaa kohdennetun mainonnan saatavuutta ja auttaa mainostajia kohdeyleisön rajaamisessa entistä tehokkaammin.


MySpacen uudistuksessa on kaksi puolta. Toinen on mainonnan saattaminen isojen yritysten lisäksi myös pienille jokapäiväisille käyttäjille. Pienet yritykset ja yksittäiset henkilöt voivat ensi vuoden puolella itsepalvelutyökalujen avulla koota mainosbannereita näytettäväksi eri MySpace-käyttäjien profiilisivuilla.

Toinen uudistuksen puoli on se, että mainosten kohdeyleisön voi kohta määrittää entistä tarkemmin. Nykyisellään mainostajat ovat valinneet kymmenestä käyttäjien kiinnostuksen kohteesta kuten elokuvat, matkailu ja autot. Nyt mukaan tulee yhdestoista kategoria, televisio ja sen lisäksi satoja alakategorioita eri aihepiireille.

Sopivat mainokset valitaan näytettäväksi profiilisivuilla sen perusteella, mitä profiilin omistajat ovat sivuilleen laittaneet.

Laajennus voi osoittautua isoksikin askeleeksi mainostulojen nostamisessa ja p2p-kaupankäynnin kasvattamisessa. Mainosten ostajia laskutetaan mainosten klikkauskerroista.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!
    1. 1

      Näistä merkeistä tiedät, ettet rikastu koskaan

    2. 2

      Nordean muutto näyttää todennäköiseltä – Wahlroos vihjaili uudesta sijainnista

    3. 3

      Eläkkeensaajat tyrmää verottajan linjauksen – ruoka biojätteeksi eikä vapaaehtoisille

    4. 4

      Verohallinto: Vastikkeeton talkooruoka edelleen verotonta, makkarametreissä muistettava kohtuullisuus

    5. 5

      Uskomus kalliista bensasta elää Suomessa – näin asia oikeasti on

    6. 6

      OP:n Karhinen: ”Meillä on ihan aidosti nousukausi”

    7. 7

      Wahlroos: Sammon osakkeita yritettiin haalia väärin perustein – "Oli syytä sulkea ikkuna"

    8. 8

      Näin paljon uusi kunnanvaltuutettu tienaa

    9. 9

      Outokumpu sulkesi vilkkaana tulospäivänä, Ixonos porhalsi

    10. 10

      Suri ei ole täysin tyytyväinen Nokian kehitykseen

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Näistä merkeistä tiedät, ettet rikastu koskaan

    2. 2

      Uskomus kalliista bensasta elää Suomessa – näin asia oikeasti on

    3. 3

      Eurojackpot-voitolla on kolme jakajaa – Epäuskottava sopimus voisi lohkaista siitä jättiverot

    4. 4

      Postissa ulosmarssi – liki miljoona kirjelähetystä voi viivästyä

    5. 5

      Talousvaliokunta hyväksyi esityksen hallintarekisteristä

    6. 6

      Ekonomisti: Asumistuen muutos ”iskee ehkä lujimmin työssäkäyviin”

    7. 7

      Nokia kiitää pörssissä – tulos yllätti osakemarkkinat

    8. 8

      Näin paljon uusi kunnanvaltuutettu tienaa

    9. 9

      Eläkkeensaajat tyrmää verottajan linjauksen – ruoka biojätteeksi eikä vapaaehtoisille

    10. 10

      Tokmanni ryntäsi Anttilan raunioille – liiketappio kasvoi selvästi

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Kun ero tuli, miehellä oli 10 miljoonaa ja vaimolla kymppitonni – Ero voi viedä perintömökin tai elämäntyön

    2. 2

      ”Vaahto valui alas mäkeä aamulla” – näin vuokramökeillä rellestetään

    3. 3

      Kesko sulkee 42 Siwaa ja Valintataloa ja avaa 8 K-Marketia – katso lista kaupoista

    4. 4

      Kodin viemäri tukkeutui ja vesi nousi lattialle – asiakas hämmästyi, kun vakuutus ei korvannut

    5. 5

      Tällainen on keskimääräinen asuntolaina – onko sinulla enemmän vai vähemmän?

    6. 6

      Suomalaisille myyty tuhansia litroja väärennettyä moottoriöljyä

    7. 7

      Näistä merkeistä tiedät, ettet rikastu koskaan

    8. 8

      Sijoittajat tulppana asuntomarkkinoilla – ”Yksi varasi 20 asuntoa”

    9. 9

      Eurojackpot-voitolla on kolme jakajaa – Epäuskottava sopimus voisi lohkaista siitä jättiverot

    10. 10

      Uskomus kalliista bensasta elää Suomessa – näin asia oikeasti on

    11. Näytä lisää